AKTUALITY

V tomto týdnu Vám představujeme skupinku ročníku 2010, kterou trénuje Joha Prudká.

.......

Každý týden v úterý a ve čtvrtek se schází 20 kamarádů a 1 paní trenérka na Městském stadioně pobavit se atletikou. Náš trénink začínáme přátelským pozdravem, rychlým zjištěním novinek a poté rozklusem. Aby jsme se rozehřáli většinou si zahrajeme ještě nějakou hru - velké oblibě se těší vybíjená, mrazík, myšky z díry ven…

Následuje rozcvička, které se ujme někdo z přítomných šikovných atletů.

Už také zvládáme další část atletické rozcvičky - běžeckou abecedu. Paní trenérka nás, ale pokaždé přesvědčí, že ještě neumíme vše a musíme se nadále učit.

Na řadě je rozběhání většinou formou startů. Rozcvičku obměňujeme na každém tréninku, aby nás protažení bavilo.

A je to tu! Hlavní náplň tréninku Zde se snažíme zaměřit na zlepšení všech disciplín. Procvičujeme sprinty, kdy využíváme agility žebřík nebo starý známý člunkový běh. Někdy se věnujeme i delším běhům a to hlavně formou her, závodů… Velké oblibě se těší skoky. V létě nacvičujeme skok daleký přímo do písku. V zimě se snažíme skákat z místa, do žíněnky nebo přes kužely. Neopomínáme ani překážky či opičí dráhy. V zimním období se bohužel méně věnujeme hodům a vrhům, ale v létě si to vždy rádi vynahradíme. V tělocvičně se snažíme naučit správné odhody medicinbalem.

Pro oživení zařazujeme i kruhový trénink či kruhový trénink ve 2 s parťákem, ať nám cvičení rychleji ubíhá.

Ke konci zařazujeme zpevňovací a posilovací cvičení. Dbáme na správné držení těla, posílení vnitřního svalstva a obměnu cviků. Ne moc oblíbeným cvikem je “plank”, který se dá cvičit na spoustu způsobů. My se zatím snažíme o správné provedení základních pozic. 

Když nám ještě po tom všem zbyde čas zakončíme trénink hrou a výklusem :)

Joha

KsdAr12WR5G5herhF1dGaA 1

KALENDÁŘ AKCÍ

Leden 2019
po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

 

školkyžactvoklub