TRÉNINKOVÝ PLÁN 23.-27.11.

Tréninkový plán 23. – 27. 11.

Pondělí 23. 11.

·         Atletická abeceda na místě – liftink, skipink, předkopávání, zakopávání – u toho napočítej vždy do 20

·         Protažení – jak ho známe (od hlavy až k patě)

·         Budeš potřebovat: tenisový míček, kbelík – 5 x výhoz pravou rukou, 5x výhoz levou rukou, 10x výhoz oběma rukama, driblink s míčkem, kdo nezvládá zkusí vždy spustit míček na zem a chytit opět 10x

·         Zahrajeme si krále střelců, postavíme si kbelík volně do prostoru, určíme si místo, ze kterého budeme házet a naším úkolem bude se strefit do kbelíku. Po 5 úspěšných pokusech, se zkusíme oddálit a hážeme znova. Takto opakujeme alespoň na 3 vzdálenosti.

Úterý 24. 11.

·         Vemte mamku s taťkou a vydejte se na odpolední hodinovou procházku. Kdo bude mít hodně energie, může chůzi prokládat během.

Středa 25. 11.

·         Žabáci, angličáci, panáci – každý cvik opakujeme 10x

·         Protažení celého těla

·         Nácvik skoku z místa – nejprve si vyzkoušíme skoky na jedné noze na místě 10x (vyměnit nohy!), skoky snožmo dopředu a dozadu 20x , skoky ze strany na stranu 20x, střídání nohou 20x. Skok z místa – nohy mírně od sebe, lehce pokrčené, rozhoupeme se a skáčeme žabáka co nejdále, dopadáme na obě nohy a ruce by měly být před tělem. Takových skoků zkusíme udělat minimálně 15. Rodiče určitě doma najdou metr, a tak mohou změřit, jak daleko jste doskočili.

Čtvrtek 26. 11.

·         Zaměříme se na důkladné protažení celého těla (krouživé pohyby, ale i motýlek, překážkový sed, kobra, kočička atd.)

·         Leh na zádech – kolébka, pořádně se rozhoupeme, abychom se zvládli postavit na nohy do dřepu – opakuj 10x

·         Nácvik kotoulu na posteli (žíněnce) – jsme v dřepu nohy mírně od sebe, ruce jsou připravené u uší, pomalu se předkláníme směrem dopředu, hlava je schovaná a zkoušíme kotoul vpřed

-          Rodiče mohou pomoci tak, že jednu ruku dají dítěti pod hlavu a tou druhou jej lehce potlačí za zadní část těla.

Pátek 27. 11.

·         Švihadlo – nácvik přeskoku přes švihadlo snožmo, minimálně 20 skoků

·         Protažení celého těla

·         Zvířata (zvládnete to i ve vnitřních prostorách) – cval stranou (koník – na obě strany), had (plazíme se), kačenky, pejsci, žabáci, raci.

·         Ke konci týdne prospěje také procházka v přírodě, kterou opět můžete kombinovat s během.


Vytisknout