• Customer Care
  • (888) 123-4567

Aktuality

seznamte se s tím, co se u nás děje...

Monika Lichnovská I. - 2015

TRÉNINK 8. a 10.12.

Milí rodiče,

dnes a ve čtvrtek proběhnou tréninky na ZŠ Chrjukinova 12 dle rozpisu tak, jak jste se napsali podle e-mailu.

Veškeré podmínky vypsány v emailu jsou stále platné.

Krásný den a těším se

Monča

TRÉNINKOVÝ PLÁN 30.11. - 4.12.

PONDĚLÍ

-   atletická abeceda na místě s rodiči ( 2x opakovat)

-   výpady dopředu – 4x na každou nohu

-   unožování vleže na boku vpravo – 4x

-   unožování vleže na boku vlevo – 4x

-   kleknu si na všechny čtyři a do boku zvedám skrčeně nohu levou – 4x

-   kleknu si na všechny čtyři a do boku zvedám skrčeně nohu pravou – 4x

-   výskoky do stran do polodřepu

ÚTERÝ

-   udělat atletickou abecedu na místě s opakováním každého cviku 5x

-   protažení – jak ho známe

-   motýlek

-   výstupy na postel, střídat nohy alespoň 5x

-   3x kotoul vpřed

-   Lehnout si na záda a pomalu zvedat nohy i ruce zároveň do písmene V

-   Ležet stále na zemi a přitahovat střídavě levou nohu s pravou rukou a naopak

Stoj snožmo, rozpažit -  zaměřit se na jeden bod a 3x se otočit kolem dokola

-   Vzít si balon, tenisák, míček – výhoz a uchycení jednou rukou –  vystřídat ruce

-   Výhoz míče nad hlavu a tleskat – začínáme jedním tlesknutím až do 5

-   Zapřít se rukama o zeď a vytahování kolen proti zdi, střídat nohy opakovat 5x

STŘEDA

-   CHŮZE – BĚH  - OPAKOVÁNÍ 5 MINUT CHŮZE – 1 MINUTA POMALÝ BĚH

ČTVRTEK

-   atletická abeceda na místě s rodiči ( 1x opakovat)

-   jít s rodiči na procházku( alespoň na 30 minut)a udělat si pořádnou atletickou abecedu venku

PÁTEK

-   1 MIN CHŮZE / 15 S SPRINT – OPAKUJ 4X

TRÉNINKOVÝ PLÁN 23.-27.11.

Tréninkový plán 23. – 27. 11.

Pondělí 23. 11.

·         Atletická abeceda na místě – liftink, skipink, předkopávání, zakopávání – u toho napočítej vždy do 20

·         Protažení – jak ho známe (od hlavy až k patě)

·         Budeš potřebovat: tenisový míček, kbelík – 5 x výhoz pravou rukou, 5x výhoz levou rukou, 10x výhoz oběma rukama, driblink s míčkem, kdo nezvládá zkusí vždy spustit míček na zem a chytit opět 10x

·         Zahrajeme si krále střelců, postavíme si kbelík volně do prostoru, určíme si místo, ze kterého budeme házet a naším úkolem bude se strefit do kbelíku. Po 5 úspěšných pokusech, se zkusíme oddálit a hážeme znova. Takto opakujeme alespoň na 3 vzdálenosti.

Úterý 24. 11.

·         Vemte mamku s taťkou a vydejte se na odpolední hodinovou procházku. Kdo bude mít hodně energie, může chůzi prokládat během.

Středa 25. 11.

·         Žabáci, angličáci, panáci – každý cvik opakujeme 10x

·         Protažení celého těla

·         Nácvik skoku z místa – nejprve si vyzkoušíme skoky na jedné noze na místě 10x (vyměnit nohy!), skoky snožmo dopředu a dozadu 20x , skoky ze strany na stranu 20x, střídání nohou 20x. Skok z místa – nohy mírně od sebe, lehce pokrčené, rozhoupeme se a skáčeme žabáka co nejdále, dopadáme na obě nohy a ruce by měly být před tělem. Takových skoků zkusíme udělat minimálně 15. Rodiče určitě doma najdou metr, a tak mohou změřit, jak daleko jste doskočili.

Čtvrtek 26. 11.

·         Zaměříme se na důkladné protažení celého těla (krouživé pohyby, ale i motýlek, překážkový sed, kobra, kočička atd.)

·         Leh na zádech – kolébka, pořádně se rozhoupeme, abychom se zvládli postavit na nohy do dřepu – opakuj 10x

·         Nácvik kotoulu na posteli (žíněnce) – jsme v dřepu nohy mírně od sebe, ruce jsou připravené u uší, pomalu se předkláníme směrem dopředu, hlava je schovaná a zkoušíme kotoul vpřed

-          Rodiče mohou pomoci tak, že jednu ruku dají dítěti pod hlavu a tou druhou jej lehce potlačí za zadní část těla.

Pátek 27. 11.

·         Švihadlo – nácvik přeskoku přes švihadlo snožmo, minimálně 20 skoků

·         Protažení celého těla

·         Zvířata (zvládnete to i ve vnitřních prostorách) – cval stranou (koník – na obě strany), had (plazíme se), kačenky, pejsci, žabáci, raci.

·         Ke konci týdne prospěje také procházka v přírodě, kterou opět můžete kombinovat s během.

TRÉNINKOVÝ PLÁN 16. - 20.11.

Tak minulý týden jsme se hodně věnovali posilování - takže tento týden mám pro vás vymyšlený běh!!!

Každý den než půjdeme běhat se pořádně protáhneme, rozcvičíme, zahrneme do toho i naší atletickou abecedu, alespoň 5x dřep s výskokem, 5x panáka, 5x angličáky a můžeme jít na to!

PONDĚLÍ

· VOLNO

ÚTERÝ

· 5 MIN CHŮZE / 1 MIN BĚH – OPAKUJ 6x

STŘEDA

· 2 MIN CHŮZE / 2 MIN BĚH – OPAKUJ 4X

ČTVRTEK

· 15 MIN RYCHLÉ CHŮZE

PÁTEK

· 1 MIN CHŮZE / 15 S SPRINT – OPAKUJ 4X

POSÍLEJTE FOTKY – TĚŠÍM SE!!!

TRÉNINKOVÝ PLÁN 9.-13.11.

PONDĚLÍ 9.11.

Každý cvik zopakovat alespoň 3x

·          stoj rozkročný – kroužit hlavou v obou směrech

·          protáhnou ruce, vzpažit, upažit kroužit zápěstím

·          kroužit lokty

·          kroužit rameny

·          kroužit rameny s výskokem

·          vytáhnout se co nejvíc na špičky a táhnout ruce co nejvýš

·          kroužit pánví

·          kroužit trupem

·          přitáhnout kolena

·          výpady na místě

·          panák

·          dřepy s výskokem

ÚTERÝ 10.11.

·          krátká rozcvička jak jsme zvyklí

·          5x přeskok švihadla snožmo

·          5x přeskok švihadla po jedné i druhé noze

·          postavit se snožmo ke schodu, stoličce – udělat 5 výpadů, vytáhnout vždy jedno koleno s rukou a vystřídat, přeskakovat střídat nohy

·          udělat stříšku z těla ( děti ví) a prohnout se dolů a vydržet a zase nahoru opakovat 2x

·          sednout si na zem, natáhnout nohy, ruce podél trupu zapřené o zem a zvednout se do tzv. stolečku opakovat 2x

·          opřít se o stěnu – udělat židličku a vždy aspoň 10 vteřin vydržet poté uvolnit – opakovat alespoň 2x

·          na závěr 5x výpady na místě

STŘEDA 11.11.

·          udělat atletickou abecedu na místě s opakováním každého cviku 5x

·          protažení – jak ho známe

·          motýlek

·          výstupy na postel, střídat nohy alespoň 5x

·          3x kotoul vpřed

·          Lehnout si na záda a pomalu zvedat nohy i ruce zároveň do písmene V

·          Ležet stále na zemi a přitahovat střídavě levou nohu s pravou rukou a naopak

·          Stoj snožmo, rozpažit -  zaměřit se na jeden bod a 3x se otočit kolem dokola

·          Vzít si balon, tenisák, míček – výhoz a uchycení jednou rukou –  vystřídat ruce

·          Výhoz míče nad hlavu a tleskat – začínáme jedním tlesknutím až do 5

·          Zapřít se rukama o zeď a vytahování kolen proti zdi, střídat nohy opakovat 5x

ČTVRTEK 12.11.

·          Opět začít atletickou abecedou na místě

·          Celkové protažení, tak jak jsme zvyklí

·          5x panáka

·          5x dřep s výskokem

·          5x angličák

·          Přitažení kolen k tělu, prostřídat

·          Leh na zádech – sklapovačky alespoň 5x

·          0,5 l láhve s vodou – lehnout si natáhnout ruce za hlavu a zvedat láhev oběma rukama nahoru

·          Vysoké karkulky na místě

·          Udělat sklapovačky – s lahví vody v ruce alespoň 4

·          Lehnout na záda, zavřít oči, vydýchat se, hlídám si bříško

PÁTEK 13.11.

Přemluvit rodiče, vzít roušku a jít ven.

·          Atletická abeceda alespoň na 5m, tam a zpátky včetně karkulek, jelenů

·          Krátké protažení

·          poté 5 min chůze, 1 minuta běh – opakovat 4x

TRÉNINKOVÝ PLÁN 2. - 8.11.2020

TRÉNINKOVÝ PLÁN 2. – 8.11.2020

            PONDĚLÍ

-   atletická abeceda na místě s rodiči ( 1x opakovat)

-   zkusit si v vzpomenout a ukázat rodičům cviky z rozcvičování ( začínáme u hlavy)

-   Plié (sumo) dřepy – 10x

-   unožování vleže na boku vlevo (ležím na pravém boku, ruku pod hlavou a zvedám levou nohu) 10x

-   unožování vleže na boku vpravo (to stejné pouze vystřídám strany) 4x

-   zvedání levou zadní nohy (ležím na levém boku, podepřená hlava rukou, spodní noha natažená, druhá pokrčena přes a zvedáme tu spodní nohu)- 4x

-   zvedání pravé zadní nohy – 5x

-   sed o stěnu alespoň 3x po 6 sekund s pauzou

ÚTERÝ 

-   atletická abeceda na místě s rodiči ( 2x opakovat)

-   výpady dopředu – 4x na každou nohu

-   unožování vleže na boku vpravo – 4x

-   unožování vleže na boku vlevo – 4x

-   kleknu si na všechny čtyři a do boku zvedám skrčeně nohu levou – 4x

-   kleknu si na všechny čtyři a do boku zvedám skrčeně nohu pravou – 4x

-   výskoky do stran do polodřepu

STŘEDA

-   atletická abeceda na místě s rodiči ( 1x opakovat)

-   zkracovačky 5x

-   sit-up – 5x

-   zvedání nohou najednou – ležím na zádech a rovnoměrně zvedám obě nohy nahoru – 4x pauza a opakuji

-   prkno –  5 vteřin

ČTVRTEK

-   atletická abeceda na místě s rodiči ( 2x opakovat)

-   kliky 3x

-   tricepsové kliky 2x – postavím židli, opřu se o ni zezadu rukama a pomalu jdu dolů a nahoru)

-   přítahy kolen k loktům – 2x – jdu do pozice na všechny čtyři a kolena vykopávám dovnitř

-   prkno – 10 vteřin

PÁTEK

-   atletická abeceda na místě s rodiči ( 1x opakovat)

-   počasí má být hezké – takže jít s rodiči na procházku( alespoň na 30 minut)a udělat si pořádnou atletickou abecedu venku

Atletická přípravka SSK Vítkovice

Cílem naší atletické přípravky je všestranný rozvoj pohybových schopností dítěte. Zvládnutí co největšího množství pohybových dovedností, základy míčových her, gymnastiky a základních atletických disciplín. Tréninky jsou prováděny formou hry tak, ať nedojde k pozdějšímu přesycení a znechucení sportování.

Rychlý kontakt

Adresa:
Závodní 2891/86
Ostrava-Vítkovice, 703 00

Vedoucí trenér: Pavel Červenka
Mobil:
+420 737 111 698
Email: pavel@atlevitko.cz