• Customer Care
  • (888) 123-4567

Aktuality

seznamte se s tím, co se u nás děje...

Kristýna Jeřábková - 2010/11

Trénink 17.12

Dobrý den, tak ve čtvrtek máme poslední trénink v tomto roce. 
S dětmi jsme se bavili, že bychom si posldní trénink udělali takový vánoční. V tělocvičně by to bylo jednodušší ale jsme šikovní a zvládnem to i venku. Zahrajeme si nějaké hry co budou děti chtít, můžou donést i nějaké cukroví a kdo bude moct, může s sebou vzít pro jistotu i deku. 
Počasí na čtvrtek vypadá zatím přijatelně. 
Tak snad se nám poštěstí. 
Kiki

Trénink 15.12

Dobrý den, dneska opět venku od 15:30 do 16:30. 
Prosím ať si děti s sebou vezmou švihadla. 
Kiki

Trénink 10.12

Dobrý den, tak dneska opět venku od 15:30 do 16:30. 
Kiki

Trénink 8.12

Dobrý den, tak dneska opět sraz u vrátnice městského stadionu. Trénujeme venku od 15:30 do 16:30. 
Kiki

Trénink 3.12

Dobrý den, tak dnes všechno platí, tak jak jsem psala v e-mailu. Takže se sejdeme v 15:30 u vrátnice na městském stadionu. Trénink proběhne hodinu, takže od 15:30 do 16:30. A budeme venku, tak ať se děti teple oblečou. 

Kiki

Tréninkový plán 30.11-4.12

Pondělí: volno
Úterý: rozcvičení 
6x padavé starty ( stojíte rovně ruce podél těla a pomalu začínáte padat. Jak se blížíte k zemi rychle vyběhnete) cca 20m 
Člunkovy běh: buď si vezmeme nějakou věc nebo třeba křídou a na zem nakreslíme čáry. 
Celkem 4 čáry vzdálené od sebe na 4 velké kroky. Uděláme i jednu startovací čáru odkud budeme vybíhat. Běžíme k první čáře, dotkneme se rukou a běžíme zpět ke startovní čáře. Tam se také dotkneme a běžíme k druhé čáře, dotkneme se a zase zpět. A tak až ke čtvrté a zpět. 
4x opakujeme. 1. Normální běh
                          2. K čáře skáčeme snožmo s nataženýma nohama a zpět normálně běžíme
                          3. K 1. a 3. čáře půjdeme raky popředu a k 2. a 4. čáře půjdeme žabáky. Zpět běžíme normálně 
                          4. Poslední běh je na vás. Můžete jít kačenky, běh pozadu... Jak jen budete chtít.

Po člunkovém běhu si odpočineme a dáme si ještě pár poskoku na zpevnění kotníku. 

Půjdeme po pravé noze, levé, snožmo, dopředu dozadu, do boku. Každý cvik půjdeme 30X. První tři cviky hned za sebou pak 30s pauze a další dva cviky. A tohle pujdem celkem 2x 
A nakonec trochu vyklušeme 
Středa: protáhneme se
            15x sedleh
            20x panák 
             15x angličáky 
             20x nůžky ( lehneme si na záda, ruce dáme pod zadek. Nohy zvedneme kousek nad zem a jakoby s nimi stříháme)

            Po 3 sériích 
Čtvrtek: rozcvičíme se a zkusíme do protahování zapojit i švihadlo. A se švihadlem zkusíme i nějaké prvky abecedy. 

Tak a dneska nás čeká kruhový trénink. 

Dáme si 3 kola. První kolo půjdeme 30s cvičení a 30s pauza. Druhé kolo půjdeme 20s cvičení a 25s pauza. A poslední kolo půjdeme nejrychleji 15s cvičení a 20s pauza. Mezi jednotlivými koly budou 4min. Pauza. 

Cviky: 1-sed o stěnu 

           2-sedleh 

           3-přebíhání překážek ( dáme si nějaké 4 “překážky” od sebe na 4 kroky. Překážka muže být třeba nějaká krabice nebo nějaké natažené švihadlo (ale tak aby při zakopnuti švihadlo spadlo a nedrželo pevně) 

           4- záda plavání - lehneme si na břicho a rukama jakoby plaveme prsa

           5- skiping na místě 

           6- švihadlo (snožmo, střídavě) 

           A nakonec výběh alespoň 100m 
Protažení
Pátek: vlastní aktivity

Atletická přípravka SSK Vítkovice

Cílem naší atletické přípravky je všestranný rozvoj pohybových schopností dítěte. Zvládnutí co největšího množství pohybových dovedností, základy míčových her, gymnastiky a základních atletických disciplín. Tréninky jsou prováděny formou hry tak, ať nedojde k pozdějšímu přesycení a znechucení sportování.

Rychlý kontakt

Adresa:
Závodní 2891/86
Ostrava-Vítkovice, 703 00

Vedoucí trenér: Pavel Červenka
Mobil:
+420 737 111 698
Email: pavel@atlevitko.cz