Tréninkový plán 30.11. - 6.12.

Pondělí:
-švihadlo zhruba 400 přeskoků – různými způsoby (obounož, po pravé, po levé noze, střídavě) -> na místě
-abeceda se švihadlem – zhruba 20 metrové úseky, kulhavky na jednu, na druhou nohu, běh na obě přes švihadlo, skáčeme po jedné, po druhé noze a obounož
-2 série (kdo zvládne může si přidat i třetí, ale myslete na to, že je teprve pondělí!:-))
->všeobecné posilování – výpady (POZOR ať nejde koleno přes špičku) 10 levá noha, 10 pravá noha, 10 žábáků, 10 metcalfů (skoky ze strany na stranu-rychlobruslení)
->zapojíme posilování břicha – 45 s plank – prkno (POZOR na propadlé záda, nemám zadek nahoře)
->záda – ležím na břichu, zvedám zároveň ruce a nohy 10 x)
->frekvenční skipink na místě 10 sekund
-výklus 7 minut

Úterý:
-odpočinkový běžecký trénink – 20 minutový klus
-závěrečné protažení + vyšvihání

Středa:
->rozklus 5 minut
->abeceda po zpátku (lifting, skiping, zakopávání, karkulky)
->technické rovinky 3x50 metrů (hlídám si správný běžecký styl)
->házení:
-rozcvičím se s balónem: 10 x vyhodím do vzduchu a chytím, 10 x hodím o zem a chytím, 10 x udělám kroužky kolem těla, 10 x osmičky mezi nohama
-odhody: 10 x hod autem dopředu, následně dozadu, 5 x pravou rukou, 5x levou rukou, 10 x hod od prsou, 10x ze dřepu mezi nohama
->vyběhání 3x50 metrů
->výklus 5 minut

Čtvrtek:
VOLNO - můžete volno využít aktivně - procházka, švihadlo, protažení - všechno se počítá!

Pátek:
-protažení
-vytvořím si slalom (použiju kloboučky, švihadla, vařečky, cokoli) -> délka zhruba 15 metrů
->půjdeme: 7x slalom, 7x přeskáčeme snožmo, 3x po pravé noze, 3x po levé noze, 2x půjdeme slalom kačenkami, 2x raky, 2x žabáky
-výklus 7 minut
-závěrečné vyšvihání + protažení

Sobota + Neděle:
-sportovní aktivity dle chuti (kolo, brusle, běh, koloběžka)

Ať vám to jde jako po másle!
S pozdravem,
Lucka

 

 


Vytisknout