• Customer Care
  • (888) 123-4567

Aktuality

seznamte se s tím, co se u nás děje...

Martina Lichnovská I. - 2010/11

Poslední trénink v roce 2020!

Dnes se uvidíme naposledy v kalendářním roce 2020. Doufám, že vás dorazí co nejvíc. Trénink bude probíhat venku 15-16.

Marťa

Trénink 15.12.

Dnes trénink 15-16. S sebou švihadlo. Oblečení přizpůsobte počasí.

Marťa

Trénink 10.12.

Dnes trénink venku 15-16. Oblečení přizpůsobte počasí - dlouhé ponožky, čepice a rukavice jsou samozřejmostí!!!

Marťa

Trénink 8.12.

Dnes opět trénink venku 15-16. Oblečení přizpůsobte teplotám a s sebou švihadlo!

Marťa

Trénink 3.12.

Dnes se konečně po dlouhé době uvidíme! Trénink bude od 15-16 a sraz na rozcvičovacím stadionu. Nezapomeňte se pořádně obléct!!! 

Marťa

Tréninkový plán 30. 11. - 4. 12.

Dobrý den,

je tady pondělí, a tak opět sdílím nový tréninkový plán na nadcházející týden. Tento týden se budeme věnovat hlavně švihadlu.

 

Pondělí 30. 11.

- rozehřátí: atletická abeceda na místě - skiping, předkopávání, zakopávání = vše opakujeme 20x

- protažení celého těla

- skákání přes švihadlo:

                1. snožmo 5x 30

                2. snožmo pozadu 5 x 15

                = Tyto cviky opakujeme 3x! Dohromady byste tedy měli mít 675 skoků!

Úterý 1. 12.

- rozehřátí: rozklus 5 minut

- protažení celého těla

- zvířata (úsek 15m):

            1. žabáci

            2. kačenky

            3. pejsci

            4. raci

            5. koníci(cval stranou)

- Tato aktivita bude zaměřena na přesnost. Ze švihadla si vytvoříme odhodovou čáru. Cca o 3 metry dále (3 velké kroky) si dáme kbelík. Našim úkolem bude se tenisovým míčkem trefit do kbelíku. Pokud zvládneme tuto vzálenost - opět si kbelík posuneme o kousek dále. Takto házíme, dokud nemáme minimálně 20 platných pokusů. 

 

Středa 2. 12.

- rozehřátí: 20x panáků, 20 x skáčeme dopředu dozadu, 20 x ze strany na stranu

- protažení celého těla ( kroužení pažemi, lokty, zápěstím, trupem, pánví, kotníky + kmitání nohou dopředu dozadu a ze strany na stranu)

- skákání přes švihadlo: 

              1. snožmo 3 x 15

              2. snožmo popředu, pozadu 3x 15

              3. střídání nohou popředu i pozadu  3x15

              4. po levé noze 3 x 15

              5. po pravé noze 3 x 15

              6. přeskoky, kdy dáváte nohy od sebe a k sobě 3 x 15

              7.  snožmo pozadu 3 x 15

Čtvrtek 3. 12.

- Zaměříme se na indiánský běh. To znamená, že 1minutu běžíme a 1 minutu jdeme chůzí. Každý by měl splnit takto, alespoň 15minut, zapálení atleti mohou zkusit i minut 30.

 

- Po cvičení je opět vhodné se protáhnout.

 

Pátek 4. 12.

- rozehřátí: rozklus 5 minut

- protažení celého těla

- člunkový běh - budeš potřebovat 4 věci na označení např. boty (místo kužele), boty rozmístíme cca 5 kroků od sebe

             = začínáme běh od první boty ke druhé a zpět, dále od první boty ke třetí a zpět a naposledy od první boty ke čtvrté a zpět, tento běh opakujeme 3x!

- na závěr 200 přeskoků přes švihadlo jakýmkoli způsobem

-      

Atletická přípravka SSK Vítkovice

Cílem naší atletické přípravky je všestranný rozvoj pohybových schopností dítěte. Zvládnutí co největšího množství pohybových dovedností, základy míčových her, gymnastiky a základních atletických disciplín. Tréninky jsou prováděny formou hry tak, ať nedojde k pozdějšímu přesycení a znechucení sportování.

Rychlý kontakt

Adresa:
Závodní 2891/86
Ostrava-Vítkovice, 703 00

Vedoucí trenér: Pavel Červenka
Mobil:
+420 737 111 698
Email: pavel@atlevitko.cz