Dnes nás čeká poslední trénink, který bude probíhat od 16:00 - 17:00 na Městském stadioně. Bohužel na tréninku nebudu přítomna a trénink za mě povede trenér Filip. Věřím, že společně poslední trénink zvládnete a uvidíme se zase v lednu.

S pozdravem,
Lucka

Díky tomu, že už se rozvolnily některá opatření, můžeme konečně zase začít společně trénovat. Jelikož však opatření jsou stále značně omezená budeme trénovat venku a to v příštím týdnu: v pondělí 7.12. 2020 15:30 - 16:30 na Městském stadioně a ve středu 9.12.2020 16:00 - 17:00 opět na Městském stadioně. Jelikož už je chladnější počasí budeme trénovat pouze hodinu. Prosím všechny, aby nepodcenili oblečení, na tréninku nechci nikoho vidět bez rukavic, čepice a už vůbec ne v kotníkových ponožkách. Doufám, že nikoho neodradí trénink v chladnějším počasí, bude koncipován tak abychom byli neustále v pohybu a nebyla nám zima. Už se na všechny těším v pondělí 7.12., doufám, že se sejdeme v plném počtu.

Lucka

Pondělí:
-švihadlo zhruba 400 přeskoků – různými způsoby (obounož, po pravé, po levé noze, střídavě) -> na místě
-abeceda se švihadlem – zhruba 20 metrové úseky, kulhavky na jednu, na druhou nohu, běh na obě přes švihadlo, skáčeme po jedné, po druhé noze a obounož
-2 série (kdo zvládne může si přidat i třetí, ale myslete na to, že je teprve pondělí!:-))
->všeobecné posilování – výpady (POZOR ať nejde koleno přes špičku) 10 levá noha, 10 pravá noha, 10 žábáků, 10 metcalfů (skoky ze strany na stranu-rychlobruslení)
->zapojíme posilování břicha – 45 s plank – prkno (POZOR na propadlé záda, nemám zadek nahoře)
->záda – ležím na břichu, zvedám zároveň ruce a nohy 10 x)
->frekvenční skipink na místě 10 sekund
-výklus 7 minut

Úterý:
-odpočinkový běžecký trénink – 20 minutový klus
-závěrečné protažení + vyšvihání

Středa:
->rozklus 5 minut
->abeceda po zpátku (lifting, skiping, zakopávání, karkulky)
->technické rovinky 3x50 metrů (hlídám si správný běžecký styl)
->házení:
-rozcvičím se s balónem: 10 x vyhodím do vzduchu a chytím, 10 x hodím o zem a chytím, 10 x udělám kroužky kolem těla, 10 x osmičky mezi nohama
-odhody: 10 x hod autem dopředu, následně dozadu, 5 x pravou rukou, 5x levou rukou, 10 x hod od prsou, 10x ze dřepu mezi nohama
->vyběhání 3x50 metrů
->výklus 5 minut

Čtvrtek:
VOLNO - můžete volno využít aktivně - procházka, švihadlo, protažení - všechno se počítá!

Pátek:
-protažení
-vytvořím si slalom (použiju kloboučky, švihadla, vařečky, cokoli) -> délka zhruba 15 metrů
->půjdeme: 7x slalom, 7x přeskáčeme snožmo, 3x po pravé noze, 3x po levé noze, 2x půjdeme slalom kačenkami, 2x raky, 2x žabáky
-výklus 7 minut
-závěrečné vyšvihání + protažení

Sobota + Neděle:
-sportovní aktivity dle chuti (kolo, brusle, běh, koloběžka)

Ať vám to jde jako po másle!
S pozdravem,
Lucka

 

 

 

LUCKA ČERVENKOVÁ

trenér

Telefon: 733 260 146
Email: lucka.cervenkova@post.cz

Výkonnostní testy

léto - podzim 2020

    skok z místa (cm) lehy-sedy /1 min. 400 m medík 2 kg (m) 60 m
švihadlo /1 min.
 1. Matyáš Tabášek 155  43  3,90  10,70 95 
 2. Tobiáš Tabášek 180  56    4,10  10,29  126 
 3. Tereza Klečková 167  35  3,10  10,59  120 
 4. Sebastian Bogda   4,90  -
 5. Lucie Šteinigerová 180  30  5,20  10,28 123 
 6. Petr Gajdušek 160  42    10,31  49 
 7. Mikuláš Dočkal 150 28  4,00  10,44  60 
 8. Karin Gregušová 150  -   10,82 
 9. Max Klimša 150  37  5,10  10,73  80 
 10. Šimon Hrabánek 175  27    4,30  11,06  89 
 11. Kateřina Salvová -
 12. Karolína Valošková 160  38    3,60  11,05  99 
 13. Viktorie Žárská 40 4,90  100 
 14. Tereza Štěpánová
157  37    3,60  11,05  76 
 15. Vít Žižka 155  37  3,80  11,06  20 
 16. Laura Sokolovská 150  30    4,00  10,64  109